Prodajalci že dalj časa ne stavijo le na to, da bi z dobrimi izdelki pritegnili pozornost kupcev. Številni manjši in veliki triki povečujejo promet, kupci pa le redko to opazijo.
Pa poglejmo nekaj takšnih zadev:
• nakupovalni vozički morajo biti čim večji, da se le nekaj kupljenih izdelkov praktično ne vidi v njem
• mlečne izdelke boste našli povsem na koncu trgovine, tako da mora kupec obvezno mimo vseh bolj ali manj pomembnih polic
• prehodi so zelo ozki, da se kupec čim bolj počasi prebija skozi trgovino in zazna čim več izdelkov
• najdražji izdelki so ponavadi naloženi na police v višini oči
• na nižjih in višjih policah so zloženi cenejši izdelki
Na ta prodajalčeva pravila bodite pozorni pri naslednjem obisku prodajalne ter se jim poskusite izogniti.
Težje pa se boste izognili drugim promocijskim trikom, saj z njimi prodajalci nagovarjajo našo podzavest. Fotografije na embalažah prikazujejo zdrav svet, neokrnjeno naravo, srečne živali … Ampak, a so izdelki resnično to kar prikazujejo fotografije? Gre res za bio, eko in podobno vzrejo živali?
Na embalaži najdemo zelo zanimiva promocijska sporočila, ki naj bi opisovala lastnosti izdelkov. Če na embalaži piše brez maščob, potem vsi smatrajo da gre za nekaloričen izdelek. Ampak tudi sladkor redi.
V nasprotju s pričakovanji, večje doze izdelka niso nujno cenovno ugodnejše. Tu pomaga že bežen pogled na neto težo in že lahko primerjamo. To primerjavo lahko najdemo na tablici s ceno ali na polici.
Zato svetujemo: poskusite naslednjič vi prelisičiti zvite prodajalce.
Pivovski wellness v Laškem
Pivovsko wellness razvajanje v Wellness Spa CentruPomena bogastva narave, zdravilnih učinkov naravnih sestavin in pa črpanja iz lokalnih elementov se...